Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Прусак В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Прусак В. Ф. 
Дизайнерська освіта в Польщі (Академія мистецтв ім. Яна Матейка, м. Краків) / В. Ф. Прусак // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2005. - № 2. - С. 251-256. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Проаналізовано становлення дизайн-освіти в Польщі. Наголошено на доцільності використання науково-педагогічного досвіду найстарішого мистецького закладу Польщі - Краківської Академії Мистецтв ім. Яна Матейка в практиці дизайн-освіти України.

Проанализировано становление дизайн-образования в Польше. Отмечено целесообразность использования научно-педагогического опыта старейшего художественного заведения Польши, Краковской Академии искусств им. Яна Матейка, в практике дизайн-образования Украины.

The development of design education in Poland has been analysed. Expediency of the scientific pedagogical experience usage of the oldest art high school of Poland - Academy of Arts by Jan Matejko, Krakiv - in the design educational practice of Ukrainehave been concidered.


Ключ. слова: Академія мистецтв, дизайн-освіта, факультет дизайну інтер'єру, факультет промислового дизайну
Індекс рубрикатора НБУВ: Ж182р(4ПОЛ)3 + Щ129.05р(4ПОЛ)3

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Прусак В. Ф. 
Організаційно-педагогічні засади підготовки майбутніх дизайнерів у вищих навчальних закладах України : Автореф. дис... канд. пед. наук / В. Ф. Прусак; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2006. - 20 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано педагогічні засади готовності дизайнера до професійної діяльності. У загальній схемі підготовки дизайнера використано основні принципи дидактики, а саме: принципи фундаменталізації, інтегративності, неперервності та варіативності змісту знань, які має засвоїти майбутній дизайнер, поєднуючи напрями - загальнотеоретичний, загальнохудожній, професійно орієнтований, інженерно-технічний і технологічний, а також організаційно-технічний. Виділено етапи підготовки майбутніх дизайнерів у вищих навчальних закладах. Завдяки організації та формуванню змісту їх підготовки з використанням запропонованих кваліфікаційних характеристик, а також освітньо-професійних програм, спостережено позитивну динаміку розвитку рівнів професійних умінь студентів експериментальної та контрольної груп, поліпшення успішності студентів, зросла динаміка сформованості творчого ставлення до професійних знань і ефективність підготовки за видами діяльності (проектна, виконавська та науково-дослідна), підвищився рівень готовності до виконання функціональних обов'язків дизайнера.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ129.05 р(4УКР)3-3 + Ж182 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА346174 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Прусак В. Ф. 
Особливості екологічного світогляду майбутнього дизайнера в системі неперервної освіти / В. Ф. Прусак // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 2. - С. 83-87. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Визначено особливості екологічного світогляду майбутнього дизайнера та умови його формування в системі неперервної освіти під впливом виховних і педагогічних чинників на різних рівнях у процесі полікультурного виховання, на основі сформованого екологічного мислення індивіда та тісного взаємозв’язку світоглядних і професійних орієнтацій. З’ясовано, що процес становлення екологічної світоглядної позиції відбувається завдяки екологізації освіти загалом і дизайн-освіти зокрема.

Определены особенности экологического мировоззрения будущего дизайнера и условия его формирования в системе непрерывного образования под влиянием воспитательных и педагогических факторов на разных уровнях в процессе поликультурного воспитания, на основании сформированного мышления индивида и тесной взаимосвязи мировоззренческих и профессиональных ориентаций. Установлено, что процесс становления экологической мировоззренческой позиции совершается благодаря экологизации образования в целом и дизайн-образования в частности.

The paper determines the peculiarities of environmental outlook of the future designer and conditions of its forming in the system of continuous education under the influence of a number of educational and pedagogical factors at different levels, namely in the course of multicultural education, on the basis of formed ecological thinking of an individual and close interconnection of ideological and vocational orientations. The process of formation of an environmental ideological position takes place due to ecologization of education in general and in particularly design education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р(4УКР) + Ж182 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Прусак В. 
Екологічне виховання майбутнього дизайнера / В. Прусак // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 5. - С. 137-143. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто суть екологічного виховання, яка полягає у розвитку особистості як суб'єкта культури у взаєминах із природою, іншими людьми шляхом рефлексії свого внутрішнього світу. Висвітлено екологічну складову професійної підготовки майбутніх дизайнерів. На основі аналізу теоретичних і практичних робіт провідних у даній сфері інститутів та установ встановлено, що концепція екодизайну призводить до зниження негативних впливів на навколишнє середовище, зменшення кількості ресурсів, що споживаються і пов'язаних із цим економічних витрат.

Обосновано экологическое воспитание, которое заключается в развитии личности как субъекта культуры во взаимоотношениях с природой, другими людьми путем рефлексии своего внутреннего мира. Освещена экологическая составляющая профессиональной подготовки будущих дизайнеров. На основании анализа теоретических и практических работ, ведущихся в данной сфере институтами и учрежденями установлено, что концепция экодизайна приводит к снижению негативных воздействий на окружающую среду, уменьшению количества потребляемых ресурсов, и связанных с этим экономических затрат.

The author grounds the expedience of ecological education of specialists. He also considers the principles of future designersТ preparation to their professional activity in the context of ideas of ecologic education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.27 + Ж182 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Прусак В. 
Соціологічні передумови екологічної підготовки майбутніх дизайнерів у вищих навчальних закладах / В. Прусак // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 5. - С. 17-24. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Теоретично обгрунтовано соціологічні передумови екологічної підготовки майбутнього дизайнера на основі загальнонаукових положень взаємодії соціального й екологічного дизайну та сформульовано соціологічні передумови екологічної підготовки майбутнього дизайнера у ВНЗ. Охарактеризовано специфіку соціального дизайну як способу проектування на основі цілісного, контекстного, локалізованого й ієрархічного бачення тих соціальних об'єктів, у яких і для яких розробляється проект. Акцентовано увагу на тому, що для забезпечення екологічного аспекту соціального дизайну як способу соціального проектування необхідним є впровадження інноваційного змісту та методик навчання у ВНЗ.

Теоретически обоснованы социологические предпосылки экологической подготовки будущего дизайнера на основе общенаучных положений взаимодействия социального и экологического дизайна и сформулированы социологические предпосылки экологической подготовки будущего дизайнера в ВУЗ. Охарактеризована специфика социального дизайна как способа проектирования на основе целостного, контекстного, локализованного и иерархического видения тех социальных объектов, в которых и для которых разрабатывается проект. Акцентировано внимание на том, что для обеспечения экологического аспекта социального дизайна как способа социального проектирования необходимо внедрение инновационного содержания и методик обучения в ВУЗ.

The article grounds theoretically sociological pre-conditions of the ecological training of a future designer on the basis of general scientific principles of co-operation of a social and ecological design. It also considers the expediency of the usage of the systematic approach to form professionally valued orientations of a designer.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р(4УКР)3 + Ж182 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Прусак В. 
Філософія освіти і модернізація вищої школи: становлення дизайнера як творчого суб'єкта культури / В. Прусак // Діалог культур: Україна у світовому контексті. Філос. освіти : зб. наук. пр. - 2002. - Вип. 7. - С. 103-112. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

В контексте методологии гуманистической философии образования и ее составляющих (человек - культура - искусство - стиль мышления) рассмотрено становление нового поколения дизайнеров как творческих субъектов культуры. Аргументирована необходимость пересмотра статуса предметов культуры и искусства, утверждения их приоритетов в учебных заведениях, осуществляющих подготовку дизайнеров.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Ч30я43 + Ч30в01

Шифр НБУВ: Ж70248 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Прусак В. 
Розвиток дизайн-освіти в Україні / В. Прусак // Діалог культур: Україна у світовому контексті. Мистецтво і освіта : зб. наук. пр. - 2001. - Вип. 6. - С. 349-353. - укp.

Освещены итоги Первого Всеукраинского форума "Дизайн-образование 2001", состоявшегося на базе Харьковского художественно-промышленного института. Рассмотрены теоретические аспекты современного дизайн-образования. Изучено содержание и перспективы дипломного проектирования по специализациям: дизайн архитектурной среды, дизайн среды, промышленный и дизайн, дизайн мебели, тканей и одежды.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ129р(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж70248 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Прусак В. 
Основні напрями розвитку екологічної підготовки майбутніх дизайнерів / В. Прусак // Молодь і ринок. - 2011. - № 7. - С. 48-52. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Визначено напрями розвитку сучасної екологічної освіти та виховання майбутніх фахівців з дизайну. Обгрунтовано виділення еколого-синергетичого напряму розвитку дизайн-освіти та виховання екологічної свідомості майбутніх дизайнерів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р(4УКР)3-2 + Ж182 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Прусак В. Ф. 
Неперервна екологічна підготовка фахівців з дизайну: теорія та практика : монографія / В. Ф. Прусак; Нац. лісотехн. ун-т України. - Львів : Простір-М, 2019. - 567 c. - Бібліогр.: с. 415-456 - укp.

Досліджено теоретичні та практичні аспекти формування майбутніх дизайнерів в процесі їх неперервної екологічної підготовки. Висвітлено основні проблеми нового перспективного напряму - екологізація освіти, зокрема професійної дизайн-освіти. Розглянуто дизайн і екодизайн як вагомий чинник в суспільно-гуманітарному процесі збереження довкілля та формування екологічної рівноваги системи "природа - людина - індустрія". Теоретично обгрунтовано шляхи екологізації дизайн-освіти, логічно і послідовно розвинуто систему методологічного, загальнопедагогічного, дидактичного, методичного та практичного характеру. Запропоновано авторські ідеї щодо їх реалізації, які були вперше впроваджені на кафедрі дизайну Національного лісотехнічного університету України (м. Львів), пройшли апробацію часом та підтвердили актуальність й освітню необхідність.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ129.05 р(4/8) я6 + Щ127 р(4/8) я6 + Щ128.9 р(4/8) я6 + Щ110.5 р(4/8) я6 + Б1 в2:Щ,021

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС66642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Прусак В. Ф. 
Теоретичні та методичні основи системи неперервної екологічної підготовки фахівців з дизайну : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / В. Ф. Прусак; Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія. - Хмельницький, 2020. - 38 c. - укp.

Розроблено філософсько-методологічні основи дослідження, концепцію неперервної екологічної підготовки дизайнерів. Теоретично обґрунтовано і розроблено педагогічну систему цієї підготовки на основі загальнонаукових підходів зі складниками: провідна ідея, методологічні і науково-педагогічні підходи, принципи (загальні та специфічні), методи, форми, засоби, педагогічні умови. Подано її структурно-функціональну модель, у якій відображено етапи неперервної екологічної підготовки майбутніх дизайнерів. Виявлено педагогічні умови формування екологічної компетентності дизайнера. Запропоновано авторську методику реалізації цієї педагогічної системи та обґрунтовано доцільність поняття "інтегральна екологічна компетентність дизайнера". Доведено ефективність застосування екологізації дизайн-освіти в підготовці майбутніх дизайнерів зі спеціальності 022 "Дизайн".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА446344 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського